Header Ads

Uygun Fiyatlı ve Kaliteli Güneş Gözlüğü İncelemesi: Veithdia!



2017 Mayıs ayında babam umreye gidecekti. 

https://drive.google.com/open?id=1G0G51-6pP58oQ32WKAZA6IqipJid0EBO

O zaman Aliexpresten alışverişe yeni başlamıştım bu gözlük hep karşıma çıkıyordu. 

10$ gibi bir fiyatı vardı dedim babama hediye alayım çünkü güneş gözlüğü yok ve Arabistanda güneş gözlüğü olmadan dışarı çıkmak çok zor.

Mart ayında sipariş verdim 3 hafta sonra gözlük geldi.

Babam gözlüğü baya beğendi zaten hayatında güneş gözlüğü mü takmış adam :)




Bende inceledim gözlük çok hoşuma gitti özellikle hafif olması ve UV400 koruması ve polarize özelliği olması yönünden beğendim. 

Bu yüzden bir tane kendime bir tane de abime sipariş verdim. 



Şuan 2019 Kasım ayındayız ve hala aynı gözlüğü kullanıyorum ve memnunum.

Gözlüğün bence tek kötü yanı burun pedlerinin sararması ki bu tüm gözlüklerde oluyor ve gözlükçüler 5₺ karşılığında bu pedleri değiştiriyorlar.


Gözlüğün kutu içeriğinde gözlük temizleme bezi ve kılıf çıkıyor.



Çerçevesi Alüminyum Magnezyum alaşımlı, defalarca yamultmama rağmen kırılmadı.




Kısacası fazla bütçeniz yoksa ve güneş gözlüğü almak istiyorsanız Veithdia gözlüklerini tavsiye ederim. 

Aliexpressde Birçok modeli var üstelik 11.11 kuponu yakalarsanız indirimli de alabilirsiniz. 

Eğer eşe dosta da alırım diyorsanız tek siparişde iki üç tane almanız vergi yönünden avantaj sağlıyacaktır.

Tahmin ediyorum 10-15₺ arası bir vergi ödersiniz.

Şuanki fiyatı da 50-60₺ arası değişiyor. 

(11.11 tarihinde fiyatı 42₺ ye düşecek kaçırmayın.)



Veithdia Link 
http://s.click.aliexpress.com/e/4zwl1Cq8


Hiç yorum yok